Dags att krypa ner i sängen!

Nu har vi precis varit ute på kvällspromenad och ska snart gå och sova. Ska upp tidigare än vanligt imorgon och bege mig till Halmstad för gruppmöte inför seminariet på måndag. Kritik mot Freud ska vi ju finna och redogöra för. Får se vad vi kan lyckas komma fram till imorgon.

Nu är det en vecka kvar till älsklingen kommer hem igen, längtar så mycket nu! Ska bli så spännande att titta på lägenheten i Partille med, hoppas hoppas att den är något att ha och att vi i sä fall får den!

Jag har haft många tankar om min framtid nu det sista, funderat på vad jag vill med den. Har nog kommit fram till att jag efter sommare ska ta ett uppehåll från mina studier och försöka komma på vad jag vill göra om jag vill jobba med det jag utbildar mig till eller om det är något annat jag ska göra. Har i alla fall sökt en massa andra utbildningar så får se om jag kommer in på nått, bl.a. journalist, det hade nog passat mig bättre. Tror att jag vill jobba med bil, text och design, är ju i botten en ganska kreativ person..

Lagade panerad aubergine i helgen hemma hos mamma, ingen höjdare faktiskt.

Fick samma konsistens som varm banan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0