En nystart!

Nu har jag varit frånvarande från bloggen ett par dagar. Har inte mått på topp så har mest legat i soffan och stirrat på tvn. I förrgår bestämde jag mig för att överge mitt liv som vegan. Var ingen vidare bra vegan, fick nog inte i mig riktigt vad jag behövde och förmodligen så har det varit en del i varför jag inte mått så bra det sista. Så ny har jag börjat med mejeriprodukter och skaldjur än så länge. Ska ge mig på fisk och ägg snart med för att få i mig en massa bra saker men kött kommer jag inte att äta. Satt hela kvällen igår och läste på om lchf-dieten och den verkar passa in på mig väldigt bra så nu tänkte jag att jag skulle testa det och förmodligen så vill min älskling vara med under en testperiod så får vi se hur det funkar.



Så detta fick bli min start med lchf, frukost bestående av sallad, avocado, skagenröra, en skål med lite turkiskyoghurt och frysta hallon och till det ett glas vatten men citron!
Och gissa om det var gott, massa gott och mätt blir man med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0