Min senaste vecka i bilder

Vi börjar med förra torsdagen då jag tog bilen ner till Trelleborg för att hämta Micke som vart ute och jobbat i tre veckor.


Arbetskläderna på


Uppe på bryggan




Vi var tvugna att ha på oss dessa västar


Storhandlat


Älsklings arbetsplats




Efter att vi kommit hem, handlat lite och sådant så satte vi oss i bilen igen och denna gången åkte vi mot Hässleholm för att fika med några vänner. Jag såg framför mig en solig uteservering med filtar och sådant mysigt. Väl där började det regna som tusan och det enda stället som var uppet va McDonalds, toppen. Men man får vara glad för det trevliga sällskapet!










FREDAG. Då åkte vi upp till Göteborg, Partille, och besökte Mickes syter och hennes man.


Lite lunch innan körlektionen


Otroligt gott var det




Jag fick tid för att njuta av en latte medan älskling körde bil




LÖRDAG. Vi tittade på lägenhet i Partille och busade med hundarna i trädgården.






SÖNDAG. Besök hos farmor, kalas för Annie och hemfärd via småvägar.




Systrarna


Syster




På väg hem


Paus med sallad i Falkenberg


Och en promenad på stranden


Älskling


Mina finingar






MÅNDAG. Vi åkte till Hässleholm för att byta till sommardäck.. några dagar sent. Det visade sig att ena framdäcket var helt slut så bilen fick två nya sommardäck!




Vi fick inte tid för frukost hemma så det blev en macka var från Maxi


Vi åkte till Plantagen och köpte lite kryddor och en blomma för att
piffa till balkongen lite

När vi sedan kom hem så grillade vi och gjorde potatisgratäng, mums!


TISDAG. Jag var på anställningsintervju som optikesassistent på Smarteyes, kändes bra men man vet ju aldrig. Hoppas i alla fall på att dem ska ringa tillbaka och erbjuda mig jobbet! Efter det så kom älskling ner till stan, vi köpte sushi och gick ner till hamnen och satte oss, jätte mysigt! Sedan åkte vi en sväng till Malmö och på vägen hem stannade vi till vid Center Syd i Löddeköpinge.

Idag ONSDAG har vi varit i Halmstad och hämtat ut min tenta, jag blev godkänd, underbart! Och det är ungefär vad vi gjort denna dag, nu sitter vi här hemma och slappar med balkongdörren öppen för vädret är ju helt underbart ute! Så mysigt att höra fåglarna kvittra där ute. Vi stannade till på Maxi och köpte lite potatis för att göra klyftpotatis och grilla, en liten blandning av ostar och kex blev det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0